kolmapäev, 30. september 2015

MMS-ist ja tõest ja õigusest

Et kõik puhtsüdamlikult ülesse tunnistada nigu oli, pian alustama sellest, et täna surus üks äraneetud leheahvroameeriklane mu Toompea lossi suitsukambris nurka. Surkas tiktuhvuni nigu revolveri nina alla, et Juhan, Eesti rahvas tahab tiada, mida teie MMS-ist arvate? MMS-ist? Ma põld sihuksest kuuldki ja tähendasi' sestap, et siin ei maksa otsustamisega kiirustada ja asjale tuleb läheneda tulevikuperspektiivist ja oolega kaaluda Eesti ja meie NATU partnerite uvisid ja... A' tema, kuramus, ei läin'd õnge. Viskas, et ole nüid, Juhan, räägi asjast, ega's sa riigikogu kõnepuldis ole. Suurivaevu sain teise ää veendud, et hetkel kole kiire, sest kuhe tuleb seitsmeteistkümnendamale lugemisele jalgrattakiiveri kohustusliku kandmise sääduse muutmise sääduse täiendamise sääduse rakendamise sääduse viies ridaktsiuun ja ku ma ei ääleta, saavad tagajärjed Eesti jauks katastroohvilised olema. Et küll ma iljem meili teel vastan.

Tagasi kabinetis tegin kiiresti inter neti lahti, et vaatan õite järele, mis kuramus see MMS säherdune on ka? Ja mis ma loen!? Et MMS on üits igavesti tore rohi, mis ravib kohe kõiki aigusi siin maamuna pial ja mõnesid teistpoolsusest pärinevaid viil lisaks. Ja kõik on kohe tiaduslikult tõestatud. Juba Jeesuke kasutanud surnute elluäratamiseks MMS-i. Ja tarvitses vaid eal aldjal Tuhkatriinu peale pisut MMS-i pritsida, ku see juba imekauniks printsessiks muutus. Paraku akkas tüdruk iljem koonerdama ja ei taht' rohkem MMS-i osta ja muutus jälle räpaseks teenijaplikaks tagasi. Paras talle, istugu nüid iirte keskel ahju ääres ja närigu oma kõrvitsat ja usaldagu end päävoolu meditsiini oolde!

Ma kõllasi kohe Ossinovski Jevgenile, et tavai, tühista nüid otsemaid kõik Aigekassa ravimianked ja osta nõnnaviisi säästetud raha eest MMS-i. Mul on üits uus inter neti tuttav, Kukuškini Merili, tema käest saab ulgi odavalt. Jevgeni jälle, et nii vara ommikul ei tasu nüid kah jooma akata. Tema on alati selle vasta old, et Toompea lossi puhvetis alkahooli müüakse, eriti veel enne istungite algust. Pärast tao pääd vasta lauda, ku vastavõetud säädusi loed. Näituseks eelmine nädal võttis riigikogu ühe poolde öösse veninud istungi lõpus vasta uue maksusääduse, kus oli kirjas ainult, et "makske makse, raisk, maksku mis maksab, kuni kops lä'eb üle maksa". Ma tahtsi' just seletama akata, et see oli üits suur erand ja Grääzini Igori sünnipäe' kah veel ja ei maksa nüid kohe üldistama akata, a' tema pani juba toru ää.

Siis ma mõtlesi', et alusta' pigem tasa ja targu ja helistasi' keskaiglasse. Et alloo, teil on seal sees üits patsient Savisaare Etkar? Andke talle ruttu MMS-i juua, kohe paar liitrit. Ja ku ta seepiale verist vahtu piaks akkama suust välla ajama, siis ärge muretsege, lihtsalt organism puhastub nõnnaviisi mürkidest. Ja ku MMS-i üle peaks jääma, siis määrige tal sellega jalakönti, kasvab uus jalg alla. Vähemalt inter netis kirjutas, et ühel 'meeriklasel kasvas. Tohter tähendas seepiale, et oodake palun üits etk, ma ühendan teid kumpetentse kulleegiga. Torust kostis tuut-tuut-tuut ja alloo, psühhiaatriaaigla kuuleb. Ma siis tutvustasi' end, et Juhan P. riigikogust siinpool. Tema jälle, et vabandage, a' selle aiguse vasta veel paraku ravi puudub. Ku uusi valimisi mitte arvestada. Ja pani kah toru ää.

Nüid kargas mu ing täis ja järgmine kõne läits otseteed ravimiametisse. Et olgu ead ja kerigu jalad istumise alt välla ja tehku oma tüüd kah ja seletagu tohteritele ja tullele sisserändaja pujast ministerile ää, mis on üits tõeline ruhi ja mis ravimimahvia kokkukeedetud mürk. Nemad jälle, et Juhan, sa said Kenderi Kauri iljutisest miitingust valeste aru. Ja kanepi tõmmamine ei ole Eestimaal sääduslik. Rääkimata juba nende @-märgiga rõõmsavärviliste tablettide krõbistamisest. Ja panid kah toru ää.

Ma nüid istu' siin ja mõtle' irmuga, et see ravimimahvia, millest inter netis kirjutas, on ikke irmvägev ja igale puule oma jäledad kombitsad sirutand. Lissalt õudne mõeldagi, mis oles' võind juhtuda, ku ma asjale jälile põleks saand. Vähemasti korra oli neist tindisolkijatest kasu kah! Eestimaa rahvale tahan ma aga ütelda, et ärgu muretsegu, ma parrikadeerisi' end oma kabinetis ää ja võitlen MMS-i ja tõe ja õiguse eest kuni viimse põlvepikku poisikeseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar